Ce ar trebui sa faci imediat dupa ce revii la serviciu din vacanta de iarna
Sfarsitul anului se apropie rapid si te gandesti doar la vacanta de Revelion pe care urmeaza sa o petreci alaturi de cei dragi. Iti imaginezi cum o sa te distrezi pe partia de schi si cum o sa te bucuri alaturi de rudele si prietenii cu care te vei intalni in cele doua saptamani de concediu.
Chiar daca te preocupa lucrurile frumoase pe care le vei face in concediul de Revelion, ceea ce este firesc, ar trebui sa iei in considerare si ca vacanta de iarna se va termina foarte repede, iar apoi te vei intoarce le serviciu.
O campanie marca GAV: Happy Tour - Nimic de ascuns!
GAV, agentia de comunicare a Happy Tour Group, semneaza conceptul creativ si strategia de digital a noii campanii Happy Tour, “Nimic de ascuns!”, ce se desfasoara in perioada 23 martie - 25 mai 2015, exclusiv in mediul online.
Campania se adreseaza celor care cauta cele mai bune solutii de vacanta si care doresc transparenta in ofertele primite de la agentiile de turism. Mesajul campaniei are la baza avantajul competitiv Happy Tour pe piata de turism & travel: toate taxele prezentate din start clientilor, pentru orice tip de calatorie.
Orbis devine platforma de management pentru Accor in Europa Centrala printr-o tranzactie de 142 milioane Euro
Orbis, principalul grup hotelier din Polonia, a semnat cu actionarul sau strategic, Accor, contractul de preluare a 46 hoteluri din Europa Centrala si contractul master de licentiere. Ca urmare a acestei tranzactii, Orbis si-a consolidat pozitia de lider in industria hoteliera din Europa Centrala si a devenit singurul licentiator pentru toate brandurile Accor in 16 tari din regiune. Pretul total pentru aceasta tranzactie a fost de 142.3 milioane de euro.
Perfect Tour: 2013, anul superlativelor – Cifra totala de afaceri a crescut cu 88%
Anul 2013 a fost unul al superlativelor pentru Perfect Tour, atat din punctul de vedere al cifrelor, cat si din cel al consolidarii pozitiei regionale. Cel mai puternic touroperator din Romania a inregistrat o crestere cu 88% a cifrei totale de afaceri, de la 110 mil. lei in 2012, la peste 206 mil lei in 2013. Iar in urma strategiei complexe de devoltare, ce a dus la extinderea serviciilor de management al calatoriilor de afaceri in Cehia si Slovacia, prin achizitionarea a doua companii locale cu experienta, Perfect Tour a devenit lider pe piata de Business Travel Management (BTM) din Europa Centrala si de Est.
Industria hoteliera globala creste in 2014, datorita noilor tehnologii si a turistilor chinezi
E de asteptat ca activitatea de tranzacĹŁionare si de dezvoltare de noi proiecte in industria hoteliera globala sa ia avant in urmatoarele 12 luni, incurajata si de investitorii in cautare de noi oportunitaĹŁi de investiĹŁii in acest sector, se arata in raportul EY - Global Hospitality Insights Top Thoughts for 2014.
Perfect Tour promoveaza Romania la Los Angeles Times Travel Show 2014
Perfect Tour, unul dintre cei mai puternici si mai importanti touroperatori de pe piata romaneasa, isi continua eforturile sustinute de promovare si dezvoltare durabila a turismului istoric si de relaxare in Romania. Anul acesta, filiala nord-americana a Perfect Tour, cu sediul in Los Angeles, participa, alaturi de Biroul de Turism al Romaniei din New York, la cea de-a 16 editie a celui mai important targ de turism din sudul Californiei, Los Angeles Times Travel Show 2014 (LATTS), in perioada 17-19 ianuarie.
InterContinental Bucuresti – cel mai bun hotel de afaceri din Romania
Hotelul InterContinental Bucuresti a castigat premiul pentru cel mai bun hotel de business din Romania (Romania’s Leading Business Hotel) la editia din acest an, a premiilor World Travel Awards – sectiunea Europa.
“Este o recompensa meritata de intreaga echipa a hotelului, pentru pasiune si profesionalism. Suntem foarte mindri ca dintre toate marcile si hotelurile de prestigiu din piata, Hotelul InterContinental a fost ales Romania’s Leading Business Hotel. Sunt bucuros ca eforturile noastre de a oferi oaspetilor de business calitate si cele mai bune servicii au fost apreciate si prin acest prestigios premiu“ a spus Stefan Frank (foto), directorul general al hotelului InterContinental Bucuresti.
BREGENZERWALD – Schi fara limite!
Noutati fierbinti pentru impatimitii schiului care aleg ca destinatie de vacanta regiunea Bregenzerwald din landul Vorarlberg. Intre statiunea de schi Warth-Schröcken si Lech Zürs se inaugureza in acest an noua telegondola „ Auenfeldjet “, iar in Damüls-Mellau, (o alta statiune de schi de prima clasa) se pune in functiune noua telecabina de 8 persoane „Rossstellebahn“.
Un vis de mult ravnit se indeplineste in acest an si anume realizarea conexiunii intre doua renumite regiuni de schi: Bregenzerwald din Voralberg si Lech ZĂĽrs din Arlberg. Ambele sunt domenii ce ofera turistilor atat partii excelente de schi cat si facilitati de cazare de lux si nu numai. Diversitate si nenumarate partii de schi vor sta la dispozitia impatimitilor, care vor avea acces datorita acestor modernizari la una din cele mai mari regiuni de schi din Alpi!
Desfatari culinare pentru cei mai pretentiosi gurmanzi – la altitudinea de 3058 m pe varful Gaislachkogel din Sölden, valea Ötztal
In decembrie 2013 Compania de telegondole din Sölden isi inaugureaza noul si inovativul restaurant ICE Q, ce se situeaza la altitudinea de 3058 m si domina acest domeniu de schi de prima clasa.
Conceptul se doreste a fi unul maret, dar si pretentios! Materialele folosite de constructori provin in exclusivitate din regiunea Ötztal, meniul oferit este unul de inalta clasa – bucataria alpina abordata intr-un stil modern si asezonata cu vinuri rafinate, iar accesul catre varful Gaislachkogel este asigurat printr-un pod suspendat.