Perfect Tour: 2013, anul superlativelor – Cifra totala de afaceri a crescut cu 88%
Anul 2013 a fost unul al superlativelor pentru Perfect Tour, atat din punctul de vedere al cifrelor, cat si din cel al consolidarii pozitiei regionale. Cel mai puternic touroperator din Romania a inregistrat o crestere cu 88% a cifrei totale de afaceri, de la 110 mil. lei in 2012, la peste 206 mil lei in 2013. Iar in urma strategiei complexe de devoltare, ce a dus la extinderea serviciilor de management al calatoriilor de afaceri in Cehia si Slovacia, prin achizitionarea a doua companii locale cu experienta, Perfect Tour a devenit lider pe piata de Business Travel Management (BTM) din Europa Centrala si de Est.
“Anul 2013 a fost unul al maximelor. Perfect Tour a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri in Romania cu 88%, dublata de un profit sanatos. Cresterea a fost generata atat de segmentul business travel, cat si de partea de vacante, unde Perfect Tour detine o cota de piata consistenta in segmentul clientilor cu venituri medii si mari. Vacantele de lux au reprezentat circa 25% din cifra de afaceri, iar cea mai spectaculoasa evolutie au inregistrat-o croazierele (+125%, fata de 2012)”, explica Sorin Vaduvoiu (foto), director executiv Perfect Tour.
“Rezultatele nu au venit peste noapte, ci in urma unei strategii complexe de dezvoltare si consolidare. De exemplu, in ultimii patru ani, ne-am extins strategic in regiune. Iar acum, Perfect Tour este singura companie din Europa de Est care reuseste sa furnizeze acelasi nivel ridicat de servicii tuturor clientilor corporate din Romania, Bulgaria, Rep. Moldova, Ucraina, Cehia si Slovacia. Sistemul nostru avansat de savings, operat de profesionisti cu experienta, confera control total asupra cheltuielilor de travel ale unei companii, pana la nivelul fiecarui angajat”, adauga Vaduvoiu.
Pentru a oferi aceeasi valoare adaugata clientilor din toate tarile in care opereaza, Perfect Tour utilizeaza si un “ingredient” unic pe piata BTM din Europa de Est. Singurul Call Center Live din industria regionala de Travel Management Services permite operarea, printr-un simplu apel telefonic sau e-mail, de rezervari de bilete de avion, cazari interne sau internationale, servicii de rent a car, bilete de tren, servicii suplimentare MICE, etc..
Previziuni 2014
In 2014, Perfect Tour va continua ofensiva pe piata de turim cu investitii de peste un milion de euro, axate pe doua segmente – tehnologie si componenta educationala. Iar preocuparea principala a agentiei va fi de a gasi in continuare mijloacele potrivite de a fi cu adevarat utila, daca nu indispensabila, tuturor celor care au nevoie de servicii de calatorie.
In ceea ce priveste cifra de afaceri, Perfect Tour estimeaza o crestere cu 18-20% si o consolidare a pozitiei sale pe cele mai importante segmente ale pietei.