Despre noi   |   Harta site   |   Publicitate   |   Contact

Fundal submeniu
Companii:

Umidificarea spatiilor interioare poate reduce transmisia coronavirusului, precum si riscul de infectie

Un studiu recent arata ca prin cresterea umiditatii aerului din spatiile interioare se poate reduce riscul de raspandire a virusului in spitale si alte cladiri la costuri reduse si fara a produce efecte negative.

Timpul de supravietuire a coronavirusurilor SARS

Se stie acum ca timpul de supravietuire a coronavirusurilor SARS pe suprafete difera in functie de tipul suprafetei. Temperaturile scazute (6°C in testele efectuate) si umiditatea foarte scazuta (de circa 30%) permit virusurilor sa supravietuiasca perioade lungi de timp pe suprafete de tot felul si in aer.

Citește mai departe...

7 provocari de marketing si vanzari in economia post-COVID

Din discutiile pe care le avem cu managerii companiilor carora le oferim servicii de consultanta de marketing la Valoria, cei mai multi dintre acestia lucreaza deja, impreuna cu echipele lor, la planurile de revenire in economia post-COVID. Sunt pregatite scenarii pozitive si negative, se analizeaza nevoi si comportamente de cumparare, se adapteaza produse si servicii, se elaboreaza noi planuri de marketing. In ciuda dozei de neprevazut, echipele de vanzari si marketing fac prognoze, discuta cu clientii actuali, recalibreaza bugete si modifica mixul de marketing. Obiectivul? Cresterea favorabilitatii, imbunatatirea ratelor de conversie, asigurarea profitabilitatii.

Citește mai departe...

Ce iti trebuie pentru cresterea vanzarilor in 2020

Cresterea vanzarilor in afacerile business-to-business (B2B) are la baza un proces minutios de pregatire care porneste de la analiza rezultatelor din anul anterior, a proceselor care nu au functionat si a celor care au functionat remarcabil de bine, a oportunitatilor din piata si a comportamentelor de cumparare ale clientilor.

Procesele de vanzare sunt mai eficiente atunci cand au la baza tactici concepute cu atentie pentru a ghida prospectii prin diversele etape ale procesului de cumparare. Iata care sunt cele cinci elemente esentiale care, prin impactul lor asupra eficientei, conduc la cresterea vanzarilor in 2020.

Citește mai departe...

Noul val in digitalizarea managementului facilitatilor

Lumea Managementului Facilitatilor (Facilities Management - FM) este acum una digitala. Dezvoltarea rapida a senzorilor, capacitatea de monitorizare integrata, partajarea datelor in cloud a constituit primul val de digitalizare. Urmatorul val are ca focus utilizarea inteligentei artificiale in analiza datelor partajate, reproiectarea proceselor si implicarea echipei extinse (proprietar-chirias-specialist FM) in luarea deciziilor de interventie.

Citește mai departe...

Oamenii cumpara de la oameni si in B2B

Datorita modificarilor comportamentelor de cumparare din sfera B2B, managerii de achizitii din companii vor sa gaseasca in mediul online, pe langa campanii relevante, continut care sa ii ajute sa inteleaga ce cumpara – de la caracteristici la avantaje si beneficii.

In acest context, marketingul inbound este de mult pe lista de prioritati a directorilor de marketing, iar 53% dintre acestia spun ca in acest fel obtin rezultate mai bune. Prin crearea de continut valoros si prin personalizare, specialistii de marketing din B2B pot ghida decizia achizitorilor si pot imbunatati randamentul initiativelor de marketing.

Citește mai departe...

Sistemul de trasabilitate pentru produsele din tutun a devenit complet operational in Romania incepand cu 31 octombrie 2019

Asteptat sa devina operational in Romania la finalul anului 2019, sistemul de trasabilitate pentru produsele din tutun (tigarete si tutun de rulat) a devenit disponibil mai devreme, mai precis, incepand cu data de 31 octombrie 2019.

Sistemul presupune identificarea si urmarirea fiecarui pachet de tigarete produs sau destinat pietei europene printr-un marcaj de trasabilitate numit “identificator unic” (ID), ce contine informatii privind locul, data productiei precum si destinatia pachetului respectiv. Se urmareste astfel combaterea traficului ilicit cu aceste produse.

Citește mai departe...

Strategii de optimizare a echipamentelor HVAC in cladiri

Cand planificati o inlocuire a echipamentului HVAC aveti la dispozitie trei strategii pentru a va asigura ca noul echipament functioneaza cat mai eficient.

Pana la momentul in care majoritatea proprietarilor cladirilor comerciale decid sa modernizeze sistemele HVAC, echipamente de racire si boilerele, echipamentul existent este in functiune de obicei de peste 20 de ani. Din punct de vedere tehnologic in doua decenii se schimba multe cand vine vorba de sisteme de eficienta ridicata, bazate pe o tehnologie moderna de automatizare a cladirilor. De aceea este bine ca proprietarii de cladiri sa cunoasca cateva strategii care sa le permita optimizarea echipamentelor HVAC pe toata durata lor de functionare.

Citește mai departe...

Saga transparentizarii continua. Noi raportari pentru tranzactiile transfrontaliere

Sistemul fiscal international este intr-o continua schimbare, dupa cutremurul adus de criza economica din tarile bogate, care au avut si au o mare influenta in definirea sistemului fiscal la nivel global. Dupa raportul BEPS (privind erodarea bazei impozabile si transferul profiturilor) al OECD, au aparut tot mai multe schimbari si constrangeri avand trei directii principale: transparenta, substanta economica si schimbul de informatii.

La randul ei, Uniunea Europeana face pasi mai repezi in implementarea unei serii de Directive care transpun ideile BEPS. Astfel, 31 decembrie 2019 este termenul prevazut de UE pentru transpunerea Directivei privind obligatiile de raportare pentru intermediari (DAC6).

Citește mai departe...

Sfaturi pentru intretinerea hidroizolatiei de pe acoperis, toamna

Intretinerea hidroizolatei oricarui tip de cladire, depozit sau spatiu de productie poate fi o sarcina  extrem de dificila. Acoperisul este o structura importanta care trebuie monitorizata si intretinuta cu atentie pentru a proteja integritatea generala a structurii cladirii. Infiltratiile de pe acoperisuri sunt adesea dificil de prevenit si pot duce la deteriorarea finisajelor interioare, la nemultumirea ocupantilor cladirilor, la pagube din cauza deteriorarii bunurilor din cladire si la reparatii costisitoare.

Materialele si metodele de intretinere ale hidroizolatiilor acoperisurilor joaca un rol important in performanta energetica a unei cladiri. Cele mai des probleme intalnite sunt cele prezentate aici, impreuna cu metodele potrivite de intretinere a acoperisurilor.

Citește mai departe...

Cum sa construiti campaniile de generare a cererii

Specialistii de marketing sunt responsabili pentru furnizarea de leaduri sau oportunitati pentru echipa de vanzari prin continutul, programele si campaniile pe care le concep si le implementeaza. Dar nu toate leadurile venite din piata indeplinesc toate criteriile pentru ca sa fie preluate de echipa de vanzari.  Cu o singura exceptie, cand expertii de marketing folosesc arma secreta: campania de “lead nurturing” – adica de generare a cererii.

Aceste campanii le permit specialistilor de marketing sa educe potentialii clienti ajutandu-i sa inteleaga valoarea pe care o pot primi si sa ii pregateasca pentru o conversatie productiva cu departamentul  de vanzari.

Citește mai departe...

Urmareste-ne!

facebook skype twitter youtube 

specialist-corner-2

Umidificarea spatiilor interioare poate reduce transmisia coronavirusului, precum si riscul de infectie

Umidificarea spatiil...

Un studiu recent arata ca prin cresterea umiditatii aerului din spatiile interioare se poa...

7 provocari de marketing si vanzari in economia post-COVID

7 provocari de marke...

Din discutiile pe care le avem cu managerii companiilor carora le oferim servicii de consu...

alte-articole

pastila-de-joi

Dupa 20 de ani, volumul 4.

Spitalul Metropolitan din Capitala are ca termen de realizare maximum 20 de ani, a declara...

alte-articole

business-story

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Andrei a fost luat de la 15 ani din spitalul Marie Curie. Pe cand avea 12 ani fusese impli...

alte-articole