Douglas deschide cel de-al 25-lea magazin in Romania
Douglas, unul dintre liderii retailului de frumusete european, isi extinde cu succes reteaua de magazine din Romania cu un nou magazin in centrul comercial Baneasa Shopping City, aripa Feeria. Noua parfumerie este a 25-a din reteaua nationala de magazine si a noua din Bucuresti.
Noua unitate consolideaza pozitia Douglas in zona comerciala Baneasa, unde retailerul este prezent inca din 2008 cu un magazin de mari dimensiuni. Parfumeria din aripa Feeria are o suprafata de peste 200 de mp si propune clientilor o selectie de peste 10.000 de produse, dintre care 34 de branduri proprii si exclusive.
„Industria frumusetii evolueaza rapid, iar Douglas investeste constant pentru a fi mereu aproape de clienti, atat prin extinderea retelei de magazine fizice si a magazinului online, prin lansari de produse exclusive care raspund ultimelor tendinte, dar si prin modalitatea de abordare. Douglas intareste imaginea de sine a femeilor moderne, le incurajeaza sa se bucure de propria frumusete si sa isi cultive individualitatea in tot ceea ce fac”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania, facand referire la campania #doitforyou lansata anul acesta la nivel european.
Douglas Feeria este totodata si primul magazin din Romania care promoveaza noul logo Douglas, lansat la inceputul lunii august, ca parte integranta a noii strategii de brand. Elemente cheie ale strategiei de brand revizuite fundamental sunt un nou logo, o noua declaratie de misiune si o noua imagine vizuala. Relansarea brandului este unul dintre cei cinci piloni centrali ai strategiei #FORWARDBEAUTY initiata de CEO-ul Douglas Group Tina MĂĽller. Scopul strategiei este de a consolida pozitia pe piata a companiei Douglas, printre altele, prin modernizarea si intinerirea marcii.
Unul dintre elementele noii strategii de brand Douglas il reprezinta vizualurile noi. Renumitul fotograf Peter Lindbergh a imortalizat in cadre alb negru frumusetea naturala a top modelelor internationale Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero si Jon Kortajarena. Imaginile sunt utilizate in magazinele Douglas, in magazinele online si social media.
In linie cu noua identitate a brandului, care vorbeste despre frumsete dintr-o perspectiva sustenabila, Douglas isi concentreaza eforturile spre a diversifica oferta de produse cu ingrediente naturale, bio, vegane sau cu ambalaje prietenoase cu mediul. Brandurilor proprii si exclusive existente in oferta actuala - EISENBERG, Teaology, Daytox, Douglas Naturals - li se vor adauga din aceasta toamna brandurile cu recunoastere internationala E-cooking, Hey Honey si Oh K!
In Romania, reteaua de magazine Douglas numara acum 25 de magazine fizice in 14 orase si magazinul online www.douglas.ro. Pana la finalul anului, Douglas vizeaza extinderea retelei de magazine fizice la 27.
Douglas Romania a incheiat anul 2017 cu vanzari de 107.965.897 lei, in crestere cu peste 16 % fata de anul anterior, continuand seria cresterilor anuale.