Mogo Romania, companie din cadrul fintech-ului international Eleving Group, anunta un nou Director General
Mogo Romania, companie specializata in domeniul creditarii auto, parte a grupului international Eleving Group, anunta numirea unui nou Director General. Cu o experienta de 15 ani in domeniul serviciilor financiare pentru consumatori si companii, Ionut Badiu (foto) s-a alaturat echipei finantatorului incepand cu luna martie a acestui an si are ca obiectiv major dezvoltarea operatiunilor de pe piata locala.
Cu peste 12.000 de clienti finantati in intreaga tara, Mogo sprijina mobilitatea romanilor prin facilitarea accesului la finantari avantajoase atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele fizice autorizate, pentru achizitia de masini noi sau second-hand. Activa pe piata din Romania din anul 2017, compania isi propune pe termen mediu, prin cooptarea noului Director General si consolidarea altor pozitii operationale si de dezvoltare a afacerii, dublarea operatiunilor din Romania, extinderea in mai multe regiuni ale tarii si consolidarea prezentei in cele existente.
”Sunt incantat sa preiau acest rol si totodata increzator in capacitatea echipei noastre pentru ca Mogo sa lase o amprenta cat mai puternica in Romania, in facilitarea accesului oamenilor la mobilitate si, implicit, la noi oportunitati de crestere a nivelului de trai. Ma voi concentra in primul rand pe consolidarea echipei locale, planificam o crestere de 15% a numarului de angajati pentru acest an, pentru ca oamenii reprezinta fundamentul tuturor strategiilor pe care le dezvoltam”, a declarat Ionut Badiu.
Cu o experienta de 15 ani in industria serviciilor financiare pentru consumatori si companii, Ionut Badiu a activat in departamentul de vanzari al Provident, filialele din Romania, Spania si Marea Britanie, dar si in industria fintech, pentru companii europene precum 4Finance, Twino, Aforti si MD Finance.
Romania, una dintre pietele cu cel mai mare potential din cadrul Eleving Group
Desi piata europeana de masini rulate a cunoscut schimbari radicale in ultimii ani, in privinta puterii de cumparare a clientilor sau a intreruperilor in lanturile de aprovizionare, in Romania, aceasta piata se dezvolta in continuare, anul trecut urmand o tendinta in crestere, in special pe segmentul tranzactiilor cu vehicule importate.
„Pe langa alte tari din Europa in care Eleving Group opereaza, Romania este piata cu cel mai mare potential pe care o avem. Dimensiunea actuala a afacerii noastre este similara cu a celorlalte piete europene in care operam. Totusi, Romania este semnificativ mai mare ca piata, prin urmare o parte importanta a potentialului sau nu este inca utilizat in totalitate. Obiectivul nostru este sa avem o crestere rapida in urmatorii ani si sa ne extindem nu doar geografic, ci si prin abordarea unor noi segmente de clienti odata cu introducerea unor noi tipuri de servicii financiare”, a explicat Valerij Petrov, Regional CEO al Eleving Group.
O companie centrata pe client
Motivul pentru care serviciile Mogo se bucura de popularitate printre romani este ca procesele sunt in general rapide, debarasate de birocratie si, aproape integral, online. La acestea se adauga relatiile flexibile cu clientii, al caror scop este de a gasi solutii rapide pentru nevoile fiecarei persoane.
„Suntem o companie centrata pe client, cu o echipa pregatita sa rezolve orice problema cu care se confrunta clientul nostru actual si sa raspundem oricarei intrebari pe care un potential client o adreseaza. Oportunitatile cheie in Romania rezida in automatizarea si digitalizarea integrala a proceselor curente, scopul nostru fiind de a ne afla cu cativa pasi inaintea competitorilor si de a incerca sa anticipam urmatoarele tendinte din piata. De asemenea, ca parte a Eleving Group, Mogo Romania se bucura de o credibilitate mai puternica si de standarde ridicate aplicate tuturor operatiunilor sale”, a mai explicat Valerij Petrov.