Despre noi   |   Harta site   |   Publicitate   |   Contact

Fundal submeniu
Companii:

100 de magazine Noul Profi, la putin peste un an de la lansare

La doar putin peste un an de la lansarea de la Ploiesti a magazinului concept Noul Profi, reteaua anunta cu mandrie ca numara deja 100 de magazine de acest fel.

“In 2021, am inceput sa revolutionam felul in care arata magazinele noastre si senzatia pe care o transmit, introducand conceptul Noul Pofi si cumparaturile convenience,” a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial. “In 2022 vom continua sa multiplicam in masa acest model, totodata ducand revolutia si in interiorul Profi prin digitalizare si un mare numar de programe, inclusiv prin utilizarea inteligentei artificiale in beneficiul clientilor nostri”.

Modelul Noul Profi se prezinta in toate cele patru formate ale noastre: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafata de vanzari si sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbana, de langa casa; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumparaturi rapide, de necesitate; si Loco – magazinul din afara marilor aglomerari urbane.

Noul Profi este apreciat de clienti. Inca de la inaugurare, magazin dupa magazin au inceput sa raporteze consecvent vanzari constant mai mari decat cele de dinainte de remodelare.

Plecand de la aceste rezultate, s-a luat decizia de a continua cu investitii masive in cresterea companiei si totodata de a desena o noua traiectorie pentru dezvoltarea Profi: expansiunea se va face si de acum inainte intr-un ritm sustinut dar numarul de magazine noi se va mai tempera, crescand in schimb numarul de magazine existente care vor fi remodelate. Zone Fiigo isi vor gasi locul in toate magazinele noi sau remodelate astfel incat in drumul lor spre sau dinspre lucru, sau daca au uitat sa cumpere ceva, oamenii sa aiba unde veni ca sa-si completeze cumparaturile. Trebuie remarcat ca remodelarea unui astfel de magazin necesita un volum de investitii comparabil cu cel necesar pentru deschiderea unui magazin nou.

Anul viitor, dincolo de noua sa infatisare offline, Profi va veni si cu o noua oferta pentru clienti. Reteaua  va prezenta o noua infatisare digitala, cu un website refacut si cu un program de loializare digitalizat care promite unele mari surprize, pentru moment, nedezvaluite.

Mai mult, clientii se vor bucura de acces inca si mai lejer la produsele pe care si le doresc: livrarea la domiciliu si forme de e-commerce urmeaza sa isi faca in curand aparitia la Profi.

Cu circa 25.000 de angajati in peste 700 de localitati, lucrand in mai bine de 1500 de magazine dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri, Profi este cel mai mare angajator din retailul romanesc si reteaua romaneasca cu cea mai mare acoperire georgrafica de la noi din tara.

Recomanda articolul

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Urmareste-ne!

facebook skype twitter youtube 

specialist-corner-2

Auditorul Financiar - profesionistul potrivit pentru misiunea de Audit AML®

Auditorul Financiar ...

Odata cu aparitia Legii 129/ 2019 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si fin...

Headhunting sau Direct Search – De ce? Ce doleante comune au candidatii si angajatorii

Headhunting sau Dire...

Pe o piata a muncii, asa cum se prezinta ea acum in Romania, cand criza specialistilor est...

alte-articole

pastila-de-joi

Dupa 20 de ani, volumul 4.

Spitalul Metropolitan din Capitala are ca termen de realizare maximum 20 de ani, a declara...

alte-articole

business-story

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Andrei a fost luat de la 15 ani din spitalul Marie Curie. Pe cand avea 12 ani fusese impli...

alte-articole