Despre noi   |   Harta site   |   Publicitate   |   Contact

Fundal submeniu
Companii:

Pierd din vedere executivii din imobiliare oportunitatile oferite de tehnologie?

Editia cu numarul 21 a raportului global CEO Survey, realizat de PwC, releva faptul tehnologia nu este privita ca o prioritate pentru executivii din sectorul imobiliar, nici in privinta amenintarilor, dar nici in ceea ce priveste oportunitatile.

Doar 17% dintre executivii din domeniul imobiliar considera amenintarile cibernetice drept un real pericol pentru perspectivele de crestere ale afacerilor, comparativ cu 40% din totalul celor intervievati din toate sectoarele economice. Chiar si mai putini dintre decidentii acestui sector (10%) vad in rapiditatea cu care evolueaza tehnologia o amenintare la adresa propriilor organizatii, comparativ cu 38% din totalul executivilor care au luat parte la acest sondaj.

Daca vorbim despre oportunitati, doar 20% dintre directorii generali din imobiliare spun ca au inteles pe deplin cum robotica si inteligenta artificiala pot imbunatati serviciile pentru clienti, comparativ cu 47% dintre executivii activi in toate sectoarele.

Sectorul imobiliar pare a fi in urma si atunci cand vine vorba despre atragerea fortei de munca cu abilitati digitale. Raportul arata ca doar 43% dintre executivii din sectorul imobiliar, comparativ cu 60% per total, si-au redefinit strategia de resurse umane astfel incat sa poata angaja astfel de talente.

„Sectorul imobiliar, caracterizat de o utilizare intensiva a capitalului, este, in mod traditional, unul in care deciziile se iau mai greu si poate fi cateodata marcat de conservatorism. Tehnologia, noile tendinte in materie de urbanism si schimbarile la nivel social pe care le traversam sunt elemente ce trebuie luate in calcul de catre executivii din domeniu, astfel incat sa se poata adapta noilor cerinte venite din partea pietei. Un prim pas in adresarea acestor noi tendinte trebuie sa fie axat pe recuperarea decalajului fata de alte industrii in adoptarea tehnologiilor digitale. Din punctul nostru de vedere, acest proces ar trebui sa inceapa prin construirea unui grup mai divers de specialisti cu abilitati digitale, inclusiv prin angajarea de experti in psihologia comportamentala si in analiza datelor, iar acestia sa lucreze alaturi de talentele deja existente in sectorul imobiliar. Acesta este un pas important spre imbinarea abilitatilor tehnice cu cele specifice industriei”, spune Francesca Postolache (foto), Partener Audit, Coordonatorul echipei de servicii pentru sectorul imobiliar, PwC Romania.

Recomanda articolul

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Urmareste-ne!

facebook skype twitter youtube 

specialist-corner-2

In serviciile de ”Soft FM” diferenta o fac oamenii si comunicarea

In serviciile de ”So...

Domeniul de Facility Management (FM) acopera o varietate mare de servicii. In functie de p...

Orasul inteligent nu e un moft, e o necesitate

Orasul inteligent nu...

In luna iunie 2018 a fost publicat clasamentul celor mai „inteligente” orase din lume. Adi...

alte-articole

pastila-de-joi

Dupa 20 de ani, volumul 4.

Spitalul Metropolitan din Capitala are ca termen de realizare maximum 20 de ani, a declara...

alte-articole

business-story

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Andrei a fost luat de la 15 ani din spitalul Marie Curie. Pe cand avea 12 ani fusese impli...

alte-articole