Despre noi   |   Harta site   |   Publicitate   |   Contact

Fundal submeniu
Companii:

Pasiunea, ingredientul cheie al succesului in afaceri?

In spatiul antreprenorial in continua schimbare, a devenit evident faptul ca pasiunea este forta motrice din spatele fiecarei afaceri de succes. Pasiunea nu numai ca are puterea de a cultiva entuziasmul fata de brand, dar este esentiala pentru crearea unei culturi si a unei identitati de brand care sa rezoneze cu consumatorii.

In timp ce pasiunea pentru ceea ce faci este in centrul succesului atat in viata, cat si in afaceri, antreprenorii stiu ca transformarea pasiunii intr-o companie infloritoare si profitabila necesita mai mult decat o puternica legatura emotionala cu brandul. Potrivit unui studiu recent, 25% din start-up-uri nu reusesc in primul an; 36% esueaza pana in anul doi si 44 % recunosc infrangerea pana in anul trei; Totusi, lipsa pasiunii este rareori cauza esecului. In combinatie cu pasiunea, exista mai multi factori cheie care trebuie luati in considerare pentru a construi un brand care are longevitate pe piata:

1. Aduna date
Una dintre provocarile cu care se confrunta antreprenorii de obicei atunci cand lucreaza atat de strans cu o marca de care devin foarte pasionati este lipsa obiectivitatii. Desi esti sigur ca oferta pe care compania ta o pune la dispozitie clientilor tai este superioara concurentilor sai, nu poti trage aceasta concluzie fara a avea la baza o analiza bine pusa la punct. Intr-un spatiu aglomerat si bine dezvoltat, este esential sa evidentiezi caracteristice de diferentiere pentru a te asigura ca si consumatorii cunosc valoarea produsului sau serviciului pe care il oferi. Cea mai buna modalitate de a realiza acest lucru este colectarea de date concrete, pentru a valida sau contrazice parerile tale in calitate de antreprenor, care, adesea se intampla sa fie subiective.

In plus fata de colectarea de informatii pentru sustinerea revendicarilor de produse, inainte de inceperea unei afaceri este necesar sa se colecteze date referitoare la consumatorii care exprima interes fata de  produsul sau serviciul respectiv. Urmariti punctele cheie de date, cum ar fi datele demografice, psihografice si preferintele de ambalare ale publicului tinta. Acest lucru va ajuta la eforturile de marketing si, in final, va economisi bani atunci cand va extindeti afacerea.

2. Consulta un expert financiar
Potrivit unui studiu recent, lipsa abilitatilor de gestionare a finantelor si a planificarii cheltuielilor este cea mai mare cauza a esecului in afaceri. Foarte multi antreprenori aflati la inceput de drum sunt supusi concecintelor creditarii iresponsabile, apeland la diverse credite rapide sau credite bancare. Una dintre cele mai importante idei de luat in considerare este valoarea angajarii unui expert pentru gestionarea corecta a fluxului de numerar al companiei.

Pentru o companie, poate fi un lucru extrem de intelept sa existe o colaborare cu un planificator financiar extern. Cautati pe cineva cu experienta in inventar, functie de vanzari, salarizare si cel mai important, capacitatea de a realiza prognoze financiare cu o acuratete cat mai mare. De regula, afacerile falimenteaza din doua cauze principale: produse inferioare sau probleme legate de bani. Investitia intr-un expert financiar este una dintre cele mai importante decizii pe care un om de afaceri le poate lua pentru a-si apara succesul.

3. Gandeste la nivel regional
In prima faza, intrarea pe o piata matura prezinta riscul de a reduce rapid fluxul de numerar si alte resurse ale afacerii. Recomandat este sa observi una sau mai multe piete cheie si/sauy comercianti cu amanuntul care sunt interesati de oferta ta. Astfel, vei reusi sa cresti credibilitatea regionala, inainte de a te extinde la nivel national, daca este cazul.

Foto: http://www.huffingtonpost.com/

Recomanda articolul

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Urmareste-ne!

facebook skype twitter youtube 

specialist-corner-2

Patru elemente definitorii pentru rolul si activitatea unui lider

Patru elemente defin...

Volatilitatea mediului de afaceri si orientarea din ce in ce mai mare pe atingerea obiecti...

Noi restrictii in domeniul detasarilor transnationale. Ce prevede noua directiva publicata in iulie 2018

Noi restrictii in do...

Presiunea statelor dezvoltate ale Uniunii Europene de a modifica cadrul de reglementare pr...

alte-articole

pastila-de-joi

Dupa 20 de ani, volumul 4.

Spitalul Metropolitan din Capitala are ca termen de realizare maximum 20 de ani, a declara...

alte-articole

business-story

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Andrei a fost luat de la 15 ani din spitalul Marie Curie. Pe cand avea 12 ani fusese impli...

alte-articole