Manuela Ciugudean-Toma este noul lider de marketing si comunicare al PwC in Europa de Sud-Est
Manuela Ciugudean-Toma (foto) s-a alaturat PwC si va coordona echipele de marketing din 11 tari din regiunea Europei de Sud-Est. Ea va fi responsabila de dezvoltarea unei strategii integrate de marketing si comunicare in toata regiunea Balcanilor.
„Ma bucura venirea Manuelei la conducerea echipei de marketing a PwC din regiunea Europei de Sud-Est. Sunt convins ca experienta si entuziasmul ei pentru managementul de brand vor contribui la intarirea imaginii PwC ca lider pe piata serviciilor profesionale”, a declarat Ionut Simion, Country Managing Partner, PwC Romania.
„Am ales PwC si pentru ca rezonez cu pasiunea firmei pentru inovatie, inclusiv in ceea ce priveste activitatea de marketing si comunicare, si cu angajamentul acesteia de a contribui la rezolvarea unor probleme importante pentru societate”, a declarat Manuela Ciugudean-Toma, Liderul Echipei de Marketing si Comunicare a PwC in Europa de Sud-Est.
Manuela are peste 15 ani de experienta in elaborarea si gestionarea unor campanii inovative de marketing in mai multe tari europene. Inainte de alaturarea PwC, ea a condus echipa de marketing a Intel Corporation in Europa de Sud-Est. De asemenea, de-a lungul carierei, Manuela mai lucrat in echipele de marketing si comunicare ale diviziei din Romania a Bancii Mondiale, la Ministerul Comunicatiilor si la agentia de PR si Public Affairs Grayling.
Ea este absolventa a Facultatii de Jurnalism, cu specializarea in Relatii Publice si Publicitate, din cadrul Universitatii Bucuresti, si si-a inceput cariera lucrand ca jurnalist.
Manuela isi petrece mare parte din timpul liber in natura, alaturi de familie. Este pasionata de calatorii, literatura sud-americana si muzica formatiei Depeche Mode.