Christian Gurny, Partener BearingPoint Romania: "Avantajul nostru este ca oferim un plus de valoare clientilor datorita experientelor internationale multiple"
Dle Christian Gurny, cine este BearingPoint in date si cifre?
BearingPoint este o firma europeana de consultanta de management si tehnologie, avand ca principale arii de competenta: implementare de strategii de management, implementare si optimizare de sisteme informatice, managementul schimbarii, dezvoltare software si suport tehnic in functie de nevoile specifice ale clientilor nostri. In prezent avem 29 de birouri in 18 tari, in care lucreaza 3350 de consultanti pentru clienti din intreaga lume. Serviciile noastre se adreseaza organizatiilor publice, multinationalelor si companiilor de talie medie – mare din domeniul comercial, financiar, dar si din sectorul public.
Tiberiu Andrioaiei, Patronatul Societatilor din Constructii: "Macaralele in miscare ar fi indicatorul ca economia se misca"
Dle Secretar General Tiberiu Andrioaiei, cu ce rezultate ati incheiat anul la Patronatul Societatilor din Constructii?
Cel mai semnificativ indicator pentru perceptia de care se bucura PSC este aderarea a peste 150 de firme numai in ultimii trei ani, dovada ca din ce in ce mai multi antreprenori din constructii apreciaza si se regasesc in proiectele pe care le derulam in acest moment. Am reusit sa diversificam si sa stabilizam resursele de finantare ale organizatiei, ceea ce in actuala conjunctura inseamna mult.
Dan Alistar, Presedinte Alistar Security: “Compania a avut anul acesta cea mai mare crestere a cifrei de afaceri, peste 30%â€
Dle presedinte Dan Alistar, cum se prezinta in 2013, in cifre, compania pe care o conduceti?
Alistar Security a avut anul acesta cea mai mare crestere a cifrei de afaceri, peste 30%; este cea mai mare in randul companiilor de securitate mari. In cifre, vorbim de peste 11.000.000 euro. Mai mult, compania va incheia 2013 cu 1000 de angajati in plus fata de anul trecut.
Daca tot ati adus aminte de 2012, spuneti-ne si cu ce rezultate financiare l-ati incheiat?
Anul 2012 s-a incheiat cu o crestere importanta nu numai a cifrei de afaceri, ci si a numarului de angajati si mai ales a numarului de clienti. Desi cresterile de peste 30 de procente sunt importante intr-o perioada dificila, pot spune, fara falsa modestie, ca sunt eclipsate de rezultatele exceptionale din acest an.
Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicalaâ€
Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman?
In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea in 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad. Recent am deschis un nou laborator in Bucuresti, in zona Cotroceni, extinzand astfel reteaua proprie la 8 laboratoare. Avem de asemenea, 6 spitale in Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie si unul de Obstetrica-Ginecolgie; 3 maternitati in Bucuresti si in tara, 28 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 8 centre de excelenta cu specializare unica, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, si o colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toata tara.
Ne-am extins foarte mult in ultimul timp, drept dovada este si buna organizare a business-ului, de aceea 2012 va fi un an al consolidarii pentru MedLife.
Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"
Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.
Conducatorul de BMW vrea sa fie sportiv, sa fie vazut ca e tanar, dinamic, asta este cu ce se identifica BMW. Majoritatea clientilor nostri e reprezentata de oamenii care au profesii liberale, gen doctori, avocati, notari, dar trebuie sa stiti ca avem o baza mult mai larga de clienti in jurul acestui nucleu. Explicatia e una relativ simpla: avem la BMW un mix foarte bun de modele si tocmai acest model mix ne ajuta sa acoperim o gama cat mai variata de clienti. Pentru MINI, clientii vin in general din sectorul de publicitate, advertising, showbiz, sunt oameni foarte creativi in general si apreciaza tot ce poate oferi o astfel de masina.
Mircea Jinga, Managing Partner Jinga Maravela & Asociatii: “O casa de avocatura «full service» este capabila sa livreze un produs complet, care sa asigure un nivel ridicat de protectie si expertiza“
Dle Mircea Jinga, vorbim azi de casa de avocatura Jinga Maravela & Asociatii. Ce schimbari aduce noua titulatura?
In primul rand, o echipa considerabil mai puternica. Ma refer in special la cei trei noi parteneri, respectiv Gelu Maravela si Alina Popescu, fosti parteneri in cadrul Musat & Asociatii si avocati recunoscuti pe piata de business pentru nenumaratele proiecte de mare anvergura pe care le-au coordonat cu succes, precum si Marius Patrascanu, fost senior associate in cadrul Musat & Asociatii, care este apreciat de un mare numar de companii de stat si private pentru asistenta acordata acestora de-a lungul timpului. De altfel, anul acesta ne-am si dublat numarul de avocati, recrutand la toate nivelurile (junior associate, associate si senior associate) si intentionam sa crestem in continuare.