Modalitati de gestionare a cladirilor de birouri in anul 2021
Anul 2020 a adus o serie de schimbari radicale in toate domeniile de activitate si a influentat ireversibil modul in care traim, lucram si interactionam. In conditiile in care pandemia continua sa puna probleme in toate tipurile de spatii – industriale, comerciale, de birouri – managerii de facilitati au acum o responsabilitate considerabila in asigurarea sigurantei sanitare. Aceasta asteptare le ofera momentul oportun pentru a actualiza sistemele interne si pentru a duce procesele de gestionare a facilitatilor la nivelul urmator.
Tendinte in managementul facilitatilor in anul 2021
De ce este important sa cunoasteti tendintele din domeniul managementului facilitatilor care se vor accentua in 2021? Deoarece va trebui sa decideti cum sa le integrati in strategia companiei precum si in tacticile operationale pentru a alinia obiectivele cu elementele emergente din piata pentru a implementa la timp proiecte si programe noi.
Cum asiguram securitatea sistemelor de management al cladirilor
Securitatea informatica este un subiect care ii tine pe manageri pe ganduri noaptea, iar adevarul este ca orice sistem conectat la internet este expus riscului - inclusiv un sistem de automatizare a cladirilor (BMS).
Sanatatea si bunastarea ocupantilor cladirilor de birouri
Multa lumina naturala, sisteme de iluminat inteligente, un confort termic mai bun si o calitate sporita a aerului din interior sunt aspecte cruciale ale imbunatatirii sanatatii si starii de bine a ocupantilor unei cladiri.
Chiar si in pandemie avem colegi care petrec timp in la birou, iar impactul modului de proiectare si intretinere a sistemelor cladirii asupra sanatatii umane este bine documentat. Modul in care este constituit spatiul de birouri poate contribui la sanatatea ocupantilor si, de aici, la atragerea si retentia chiriasilor: un lucru dorit de proprietarii de cladiri.
Cum pot deveni cladirile spatii cu conditii sanitare de incredere
Acum, mai mult ca niciodata ne dorim ca spatiile in care ne desfasuram activitatile sa fie cat mai sigure din punct de vedere sanitar. Astfel, in acest material voi detalia cateva tehnici prin care cladirile de birouri, hotelurile, spatiile comerciale, si nu numai, pot deveni mai sigure din punctul de vedere al conditiilor sanitare.
Aspecte importante in managementul digitalizat al facilitatilor intr-o lume transformata de pandemia COVID-19
Pandemia COVID-19 a actionat ca un catalizator al schimbarii si a reiterat necesitatea de a acorda atentie modului in care sunt administrate facilitatile. De la birouri detinute sau inchiriate, depozite, magazine de vanzare cu amanuntul sau locatii de productie, toate tipurile de facilitati vor necesita o atentie sporita si planuri adaptate pentru functionarea corecta in noul context.
1 iulie 2020 – Dam startul liberalizarii pietei de gaze natural
Urmare a unei proceduri de infringement, Romania a stabilit si transmis Comisiei Europene un calendar al liberalizarii pietei de gaze naturale. Astfel incepand cu data de 1 iulie 2020 preturile pentru furnizarea gazelor naturale la clientii casnici nu vor mai fi reglementate de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) .
Activitatea si rolul Managerului Energetic in cadrul organizatiei economice
Ne propunem prin acest articol sa aducem in atentia dumneavoastra care este rolul unui Manager Energetic in cadrul unui agent economic, din perspectiva experientei noastre acumulata in timp prin activitati, analize energetice, audituri la TimePal Romania, societate prestatoare de servicii energetice autorizate.
Sisteme de protectie impotriva incendiilor: 10 lucruri de verificat la inchiderea/deschiderea unui spatiu comercial, logistic sau de birouri
Deoarece COVID-19 determina in continuare inchiderea anumitor spatii de folosinta logistica, comerciala sau de birouri, companiile trebuie sa se asigure de faptul ca sistemele de detectie si stingerea incendiilor sunt functionale si ca vor putea proteja in orice moment viata oamenilor, valoarea bunurilor depozitate si a cladirii.
Sanatatea si bunastarea ocupantilor in cladirile de birouri
Multa lumina naturala, sisteme de iluminat inteligente, un confort termic mai bun si o calitate sporita a aerului din interior sunt trei aspecte cruciale ale imbunatatirii sanatatii si starii de bine a ocupantilor unei cladiri.
Chiar si in pandemie avem colegi care petrec timp in interiorul unei cladiri de birouri, iar impactul modului de proiectare si intretinere a sistemelor cladirii asupra sanatatii umane este bine documentat. Modul in care este constuit spatiul de birouri poate contribui la sanatatea ocupantilor si, de aici, la atragerea si retinerea chiriasilor pentru proprietarii de cladiri.