Despre noi   |   Harta site   |   Publicitate   |   Contact

Fundal submeniu
Companii:

Luna noiembrie vine cu noi promovari la conducerea PPC Romania

Incepand cu 1 noiembrie, PPC Romania isi consolideaza echipa de leadership prin promovarea si extinderea portofoliilor unor membri cheie.

George Agafitei (foto stanga) va ocupa noua pozitie de Director Institutional Affairs and Regulatory. Iustina Neagu este promovata ca Director Sustainability and Environment, consolidand angajamentul companiei fata de practici responsabile, in timp ce Andreea Lazaroiu preia responsabilitati extinse in noul rol de Director Supply Chain and Facility Solutions.

Iustina Neagu (foto dreapta) a fost promovata in functia de Director Sustainability and Environment, dupa ce a condus timp de patru ani biroul de sustenabilitate al companiei. Iustina are o experienta interdisciplinara de training si consultanta in domeniul schimbarii sociale si al inovarii de procese. S-a alaturat companiei in aprilie 2018 in rolul de coordonator al Idea Hub, deruland proiecte de design de solutii, ce au dus la 14 procese transformate local. In rolurile sale anterioare, a coordonat peste 70 de ateliere si programe de formare pentru aproximativ 400 de participanti din 20 de tari, pe teme precum: mecanisme de consultare si implicare a comunitatii, metodologii participative de schimbare sociala si planificare strategica.

In plus, a facilitat elaborarea a numeroase planuri de actiune pentru peste 30 de grupuri si organizatii civice, pe diverse teme, printre care educatie, diversitate, incluziune, dezvoltare comunitara si justitie sociala. Incepand cu 1 noiembrie, ca Director Sustainability and Environment al PPC Romania, Iustina este responsabila de consolidarea strategiei de sustenabilitate la nivel local, monitorizarea performantei ESG in acord cu cadrele reglementate in domeniu si co-crearea unui ecosistem intern care poate sustine dezvoltarea si integrarea practicilor si solutiilor sustenabile in operatiunile de zi cu zi. Din rolul sau, va dezvolta programe de creare de valoare in comun (CSV) in acord cu principiul ONU de „a nu lasa pe nimeni in urma”. Acestea vor urmari accesul echitabil la resurse energetice durabile pentru toate comunitatile si impactul pozitiv asupra mediului si, mai ales, asupra climei.

Andreea Lazaroiu (foto stanga) devine Director Supply Chain and Facility Solutions. Experienta sa profesionala se leaga de grupul Enel, in a carui echipa din Romania a activat inca din 2008, dupa absolvirea Facultatii de Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. A avansat constant in cadrul companiei, ocupand pe rand posturile de Buyer (2008 – 2011), Procurement Specialist (2011 – 2013), Procurement Manager Services Unit (2013 – 2016) si Procurement Manager Retail, Staff & Services and Digital Solutions (2016 – 2023). Incepand cu 1 noiembrie, pe langa coordonarea achizitiilor la nivelul grupului de companii in Romania, Andreea va deveni responsabila si de serviciile generale si facility management, precum si de maximizarea valorii portofoliului de active imobiliare la nivel de tara si garantarea rationalizarii acestuia, asigurand indeplinirea nevoilor imobiliare ale businessului.

George Agafitei conduce din octombrie 2023 departamentul Institutional Affairs alaturi de echipa sa, reprezentand compania in procesul politicilor publice in Romania. Incepand cu 1 noiembrie, in calitate de Director Institutional Affairs and Regulatory, aria sa de responsabilitate se va extinde la definirea, reprezentarea si promovarea pozitiei companiei cu privire la aspecte de reglementare si prevederile legislative privind concurenta. De asemenea, el va fi responsabil de identificarea tendintelor in reglementare, cu scopul evaluarii impactului economic si financiar al reglementarilor asupra liniilor locale de business, precum si de gestionarea aspectelor de reglementare si antitrust si relatiilor cu partile interesate relevante, asigurarea si monitorizarea conformitatii liniilor locale de business si definirea strategiei optime la nivel local. Si-a inceput cariera in domeniul privat, iar in ultimii 11 ani a activat in sectorul public. In Guvernul Romaniei a fost, incepand din 2016, Consilier Personal al Viceprim-ministrului si Ministrului Economiei, Consilier al Ministrului Apararii Nationale, dar si Consilier de Stat pentru sectorul economic si energetic in cadrul Cancelariei Prim-ministrului.

Valeriu Binig (foto dreapta) devine Strategy Principal in cadrul departamentului Strategy la nivel de Grup. Valeriu Binig este unul dintre cei mai importanti experti ai pietei locale de energie din Romania, avand peste 35 de ani de experienta profesionala in sectorul energetic, timp in care a ocupat diferite functii, de la cele de natura tehnica si academica, la consultanta pentru activitati de fuziuni si achizitii sau de atragere de finantari. Inainte de a se alatura Enel Romania, in 2019, Valeriu Binig a detinut functii superioare de management in companii de consultanta cum ar fi EY Romania sau Deloitte Romania, si a ocupat o pozitie de director in cadrul unei echipe de investment banking si de gestiune a unui fond de investitii. Anterior, a avut roluri active in procesul transformational al pietei locale de energie, ocupand pozitii manageriale in companii de distributie si productie de energie, inaintea procesului de separare a activitatilor de furnizare si distributie in sectorul energetic din Romania.

Acesta a fost co-presedinte al Comitetului pentru Energie si Mediu al Amcham Romania (2013 – 2017), membru al consiliului director al AmCham Romania (2013 – 2014), presedinte al grupului pentru energie al Coalitei pentru Dezvoltarea Romaniei (2015, 2017) si partener in procesul de dezvoltare a strategiei nationale de energie – modelare cantitativa (2016). In prezent, face parte din Consiliul Consultativ al Energy Policy Group.

Binig a absolvit Facultatea de Inginerie Energetica din cadrul Universitatii Politehnica Bucuresti. Are o diploma de doctor in fiabilitatea sistemelor de energie, dupa ce a urmat timp de 2 ani scoala doctorala de la Universitatea de Tehnologie Compiegne (Franta).

Recomanda articolul

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Urmareste-ne!

facebook skype twitter youtube 

specialist-corner-2

Auditorul Financiar - profesionistul potrivit pentru misiunea de Audit AML®

Auditorul Financiar ...

Odata cu aparitia Legii 129/ 2019 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si fin...

Headhunting sau Direct Search – De ce? Ce doleante comune au candidatii si angajatorii

Headhunting sau Dire...

Pe o piata a muncii, asa cum se prezinta ea acum in Romania, cand criza specialistilor est...

alte-articole

pastila-de-joi

Dupa 20 de ani, volumul 4.

Spitalul Metropolitan din Capitala are ca termen de realizare maximum 20 de ani, a declara...

alte-articole

business-story

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Cum ii ajutam pe cei al caror univers s-a naruit intr-un singur moment

Andrei a fost luat de la 15 ani din spitalul Marie Curie. Pe cand avea 12 ani fusese impli...

alte-articole

Update cookies preferences